لیگ برتر بسکتبال باشگاه کشور

فولاد هرمزگان  دور برگشت را هم با باخت شروع کرد



تیم فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم و آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال باشگاه کشور به مصاف مهرام تهران رفت.
   

به گزارش صبح ساحل، در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور فولاد در دیداری خانگی برابر  مهرام تهران صف آرایی کرد و در اولین بازی دور برگشت به حریف تهران خود باخت.
تیم فولاد هرمزگان که با کسب ۱۱ امتیاز قعرنشین لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور است برای این که دور برگشت را با پیروزی شروع کند در کوارتر اول بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و  با نتیجه ۳۲ بر ۲۶  به برتری دست یافتند.
سفید پوشان هرمزگانی در کوارتر دوم هم بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند نیمه نخست را با نتیجه ۵۴ بر ۴۱ به پایان ببرند و با پیروزی به رختکن بروند.
در کوارتر سوم قرمز پوشان مهرام تهران تلاش خود را برای جبران امتیازات از دسته رفته را بیشتر کردند و فاصله خود را کمتر کردند اما باز این شاگردان رضا هنگام پور بودند که این کوارتر را هم با برتری و با نتیجه ۷۸ بر ۶۷ به سود خود به پایان بردند.
اوج هیجان این دیدار در کوارتر چهارم و پایانی بود و تیم مهرام علاوه بر این که امتیازات عقب افتاده خودش را جبران کرد از حریف خودش هم جلو افتاد تا در ادامه این سفید پوشان فولاد باشند که نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را با نتیجه ۸۹ بر ۹۴  به مهرام تهران واگذار کنند تا دوازدهمین باخت نماینده هرمزگان به ثبت برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها